Om

Välkomna till oss i Borlänge Fotoklubb

Vi är ett gäng glada amatörer i olika åldrar som gemensamt har intresset att fotografera och utvecklas som fotografer.

Temakvällar, fotoutflykter är populära inslag och lika så någon längre resa utanför Borlänges gränser. I anslutning till aktiviteterna har vi bildkvällar i klubblokalen där vi med " gott humör och högt i tak " värderar våra bilder från aktiviteterna

Medlemmarna själva uppmuntras komma med förslag och självfallet uppskattas nya idéer om aktiviteter.

Borlänge Fotoklubb är under stark förändring. Vår klubb följer med i den digitala utvecklingen och är sedan flera år aktiv på sociala medier. Vi har hemsida, öppen Facobboksida och även en sluten Facebookgrupp där medlemmar kan visa bilder i "realtid" och får synpunkter direkt.

Utvecklingen av vår klubbaktivitet på digitala plattformar sker med största möjliga hänsyn till förhållandet att vi har många aktiva medlemmar med olika relation till den digitala utvecklingen och sociala medier. Borlänge Fotoklubb skall vara öppen och intressant för alla.

Borlänge Fotoklubb är självfallet glada och välkomnar alla nya medlemmar att deltaga och aktivera sig i klubbens olika verksamheter.

Sänd ett mail till oss på vär adress "borlangefk@live.se" så återkommer vi med mer information och ett intressant förslag som kan utveckla ditt fotointresse.

Välkomna till oss i Borlänge Fotoklubb

Välkomna i fotogemenskapen       -        Bli medlem i Borlänge Fotoklubb

Kontakta oss på mail :  borlangefk@live.se